REKLAMACJE I UWAGI

Zależy nam, aby oferowane towary i usługi odpowiadały aktualnym potrzebom naszych Klientów.
Będziemy wdzięczni za przekazywanie uwag i opinii. Takie informacje umożliwią nam rozwój i świadczenie usług na jak najwyższym poziomie.

Jeśli chcesz zgłosić prośbę, uwagę lub opinię:

  • zadzwoń pod numer tel. 573 449 449 lub 573 449 448, opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00 oraz w każdą sobotę od godziny 10.00 do 13.00) lub
  • wyślij list na adres korespondencyjny: MEDIA NO LIMIT – Grzegorz Łuksik, ul. Bema 2, 37-100 Łańcut lub
  • wyślij wiadomość e-mail na adres: [email protected]

Dokumenty do pobrania w PDF:

  1. Procedura reklamacji
  2. Wzór – Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zawartej na odległość (zakup towaru)
  3. Wzór – Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zawartej na odległość (usługa abonamentowa)
  4. Wzór – Reklamacja z tytułu rękojmi
  5. Wzór – Reklamacja z tytułu gwarancji
  6. Wzór – Inne wnioski, skargi, uwagi
  7. Klauzula informacyjna – ochrona danych osobowych