Podaj swoje imię oraz numer telefonu lub adres e-mail, napisz wiadomość i zaznacz przynajmniej jedną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, a my się z Tobą skontaktujemy
Klauzula Informacyjna (Polityka Prywatności Media No Limit)
Ciasteczka to niewielkie pliki tekstowe przechowujące informacje utworzone przez stronę internetową www na komputerze użytkownika.
Pliki ciasteczek pomagają wzbogacić funkcjonalność strony internetowej www (np. poprzez automatyczne logowanie, pamiętanie preferencji użytkownika, przechowywanie zawartości koszyka w sklepie internetowym.
Tak, każda z liczących się przeglądarek pozwala na określenie parametrów związanych z przechowywaniem oraz dostępem do ciasteczek, w tym całkowite zablokowanie wykorzystania plików cookies. Wyłączenie stosowania ciasteczek może spowodować utrudnienia w korzystaniu z niektórych funkcjonalności strony internetowej www.
Czym są dane osobowe i kiedy niniejsza Polityka Prywatności ma zastosowanie ?
Dane osobowe to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej (dalej jako Użytkownik). Przetwarzaniem danych osobowych jest w szczególności: zbieranie, przechowywanie, utrwalanie, porządkowanie, przeglądanie, modyfikowanie, udostępnianie, wykorzystywanie, usuwanie, ograniczanie, niszczenie czy przekazywanie danych osobowych. Niniejsza Polityka Prywatności ma zastosowanie we wszystkich przypadkach, w których firma Media No Limit jako administrator przetwarza dane osobowe.
Kto jest administratorem Państwa danych osobowych ?
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) informujemy, że administratorem przekazanych danych osobowych jest firma Media No Limit - Grzegorz Łuksik z siedzibą 37-100 Łańcut, Sonina 464K, NIP: 8151268348, adres do doręczeń: Biuro Obsługi Klienta - Media No Limit, 37-100 Łańcut, ul. Generała Bema 2. W związku z powyższym firma Media No Limit (dalej jako Administrator) odpowiada za to by dane osobowe zostały wykorzystane w sposób bezpieczny, zgodny z celem i zakresem ich przekazania oraz w granicach obowiązujących przepisów prawa.
I.) W jaki sposób Administrator może pozyskać dane osobowe ?
- bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą lub
- pośrednio z innych źródeł (w szczególności za pośrednictwem strony internetowej)
II.) W jakim celu i na jakiej podstawie wykorzystujemy Państwa dane osobowe ?
Dane osobowe, uzyskane bezpośrednio od Użytkownika i/lub za pośrednictwem naszej strony internetowej (działającej pod adresem: www.medianolimit.pl) i/lub przy zawieraniu umowy oraz w trakcie jej trwania, wykorzystujemy w następujących celach:
1) zawarcia i wykonania łączącej nas umowy użyczenia kart sim, w szczególności w celu ukształtowania jej treści, realizacji (w tym wykonania obowiązku transmisji i retencji danych) oraz zapewnienia poprawnej jakości usług – przez czas trwania umowy, a po jej zakończeniu lub rozwiązaniu w okresie dochodzenia roszczeń i wykonywania obowiązków przewidzianych w obowiązujących przepisach lub dłużej na podstawie wyraźnej zgody Użytkownika (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 b) RODO, podstawę tę będziemy dalej nazywać w skrócie „wykonaniem umowy”).
2) przedstawienia wiążącej oferty i/lub zawarcia oraz wykonania umowy sprzedaży towarów i usług, w celu przedstawienia oferty i/lub wykonania zawartej umowy – przez czas realizacji umowy, rozliczeń finansowych, windykacji należności, dostawy zakupionych towarów, wykonania obowiązków wynikających z udzielonej gwarancji/rękojmi lub dłużej na podstawie wyraźnej zgody Użytkownika (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 b) RODO, podstawę tę będziemy dalej nazywać w skrócie „wykonaniem umowy”).
3) wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych, polegających m. in. na:
a) wystawianiu i przechowywaniu faktur oraz dokumentów księgowych,
b) udzielaniu odpowiedzi na reklamacje w formie i terminach przewidzianych przepisami,
c) monitorowaniu bezpieczeństwa sieci naszego dostawcy usług telekomunikacyjnych (dalej jako „Operator”), zgodnie z przepisami Prawa telekomunikacyjnego.
Z danych potrzebnych do realizacji obowiązków prawnych będziemy korzystać:
a) przez czas wykonywania obowiązków, np. w okresach w których jesteśmy uprawnieni do wystawiania faktur lub zobowiązani do rozpatrywania reklamacji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 c) RODO; podstawę tę będziemy nazywać dalej „obowiązkiem prawnym”,
b) przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane, np. faktury zgodnie z prawem podatkowym (podstawa prawna: obowiązek prawny),
c) przez czas, w którym możemy ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku, np. otrzymać karę finansową od urzędów państwowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 f) RODO; podstawę tę będziemy nazywać dalej „naszym prawnie uzasadnionym interesem”).
4) wykrywania nadużyć i zapobiegania im – przez czas trwania umowy (podstawa prawna: wykonanie umowy), a następnie przez okres, w którym nie przedawniły się roszczenia wynikające z umowy, a w przypadku dochodzenia przez nas roszczeń lub zawiadamiania właściwych organów – przez czas trwania takich postępowań (podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes).
5) ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, co obejmuje m. in. sprzedaż naszych wierzytelności z umowy innemu podmiotowi – przez okres, w którym nie przedawniły się roszczenia wynikające z umowy (podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes).
6) marketingu bezpośredniego – w okresie obowiązywania oferty oraz przez czas trwania umowy (podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes).
7) tworzenia zestawień, analiz i statystyk (wyłącznie na nasze potrzeby wewnętrzne), obejmuje to w szczególności raportowanie i prace rozwojowe w systemach informatycznych – przez czas trwania umowy, a następnie nie dłużej niż przez okres, w którym nie przedawniły się roszczenia wynikające z umowy (podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes).
8) wsparcia i poprawy obsługi, w szczególności polegającym na informowaniu Użytkowników o awariach oraz dostosowaniu i poprawie standardów obsługi w oparciu o dane uzyskane od Użytkowników w trakcie rozpatrywania złożonych reklamacji – przez czas trwania umowy (podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes).
9) realizacji płatności powiązanych z zawartą umową użyczenia kart sim lub umową sprzedaży towarów i usług. Jeśli Użytkownik płaci za pośrednictwem banku lub instytucji płatniczej, to wejdziemy w posiadanie informacji o tym, z jakiego konta i/lub za pośrednictwem jakiej instytucji dokonał zapłaty. Dane te będziemy przetwarzać w celu sprawdzenia, czy Użytkownik dokonał poprawnej zapłaty, a w razie potrzeby także w celu dokonania zwrotów lub dochodzenia i obrony roszczeń (podstawa: wykonanie umowy użyczenia kart sim lub umowy sprzedaży towarów i usług).
III.) We wskazanych wyżej celach nie będziemy dokonywać profilowania Użytkownika, czyli zautomatyzowanej analizy danych celem opracowania przewidywań na temat preferencji lub przyszłych zachowań.
IV.) Które dane osobowe są niezbędne do zawarcia umowy użyczenia kart sim ?
Do przedstawienia wiążącej oferty i zawarcia umowy użyczenia kart sim wymagamy podania podstawowych danych osobowych - celem przypisania wydanych kart sim do konkretnego Użytkownika. Jeśli uprawniony (tj. należący do określonej grupy zawodowej lub pracowniczej) Użytkownik nie udostępni podstawowych danych osobowych (imię i nazwisko oraz numer PESEL lub imię i nazwisko oraz seria i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, tj. dowodu osobistego, paszportu, karty pobytu) umowa użyczenia nie może być zawarta. Aby spełnić obowiązek przypisania (rejestracji) kart sim, wykorzystujemy podstawowe dane osobowe przekazane przez Użytkownika w formie elektronicznej lub na odpowiednich formularzach (m. in. Oświadczenie - zachowanie numeru oraz Formularz zamówienia). W trakcie trwania umowy, świadcząc usługi, wchodzimy w posiadanie innych danych, w szczególności o korzystaniu z sieci telekomunikacyjnej, z usług dodatkowych, z urządzeń czy innych przekazanych przez Użytkownika za pośrednictwem naszej strony internetowej. Pojawienie się ich u nas jest konsekwencją technicznego działania oferowanych przez nas usług, z których Użytkownik korzysta.
V.) Które dane nie są wymagane do zawarcia umowy użyczenia kart sim ?
Uprawniony Użytkownik może wyrazić zgodę na przetwarzanie innych, tzw. dodatkowych danych osobowych (nie wymienionych w pkt. IV). Wykorzystanie przez nas dodatkowych danych osobowych nie jest konieczne do zawarcia i wykonania umowy użyczenia, realizacji obowiązku prawnego oraz nie stanowi naszego prawnie uzasadnionego interesu. Możemy jedynie prosić o wyrażenie zgody na określone sposoby wykorzystania dodatkowych danych osobowych.
W szczególności możemy poprosić o podanie:
1.) numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail dla celów informacyjnych umożliwiających zawarcie umowy użyczenia kart sim na odległość. Brak zgody na przetwarzanie w/w dodatkowych danych w celach informacyjnych uniemożliwi nam kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem adresu e-mail. Nie będziemy mogli m. in. poinformować Użytkownika o zbliżającym się terminie zakończenia umowy oraz przesłać wiążącej propozycji przedłużenia umowy o kolejny okres 12 miesięcy.
2.) adresu zamieszkania lub adresu pobytu oraz numeru telefonu kontaktowego dla celów skutecznego doręczenia przesyłek. Brak zgody na przetwarzanie w/w dodatkowych danych dla celów skutecznego doręczenia przesyłek uniemożliwi nam m. in. zawarcie lub przedłużenie umowy użyczenia kart sim na odległość oraz dostarczenie zamówionych duplikatów kart sim. W takim przypadku Użytkownik będzie mógł zawrzeć lub przedłużyć umowę użyczenia lub odebrać zamówione duplikaty kart sim wyłącznie osobiście w placówkach handlowych Użyczającego. Zgody na przetwarzanie dodatkowych danych osobowych Użytkownik może w każdej chwili wycofać kontaktując się z Użyczającym za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected] lub wysyłając pismo na adres korespondencyjny Media No Limit (BOK Media No Limit, 37-100 Łańcut, ul. Generała Bema 2).
VI.) Które dane osobowe są niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży na odległość ?
Do przedstawienia wiążącej oferty i/lub zawarcia na odległość umowy sprzedaży towarów/usług (oferowanych przez Użyczającego drogą elektroniczną, w szczególności za pośrednictwem strony internetowej lub poprzez wiadomości e-mail, sms, mms) wymagamy podania niektórych podstawowych danych osobowych (imię i nazwisko) oraz danych dodatkowych (aktualnego adresu zamieszkania lub pobytu oraz numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail). Wyżej wymienione dane zostaną wykorzystane przez Użyczającego do przedstawienia wiążącej oferty i/lub wysłania wersji elektronicznej faktury i/lub zrealizowania dostawy zakupionych towarów na wskazany adres Użyczającego. Jeśli Użytkownik nie udostępni wyżej wymienionych danych będzie mógł otrzymać wiążącą ofertę i/lub zawrzeć umowę sprzedaży oraz odebrać zakupione towary wyłącznie w placówkach handlowych Użyczającego.
VII.) Komu przekazujemy dane osobowe?
Dane osobowe przekazujemy wyłącznie:
1) podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu, uczestniczącym w procesie realizacji świadczonych usług i/lub zawartych umów, czyli:
a) dostawcom usług telekomunikacyjnych (Operatorom),
b) podwykonawcom wspierającym nas w wykonywaniu umów użyczenia i/lub świadczeniu innych usług czy sprzedaży towarów zamówionych przez Użytkownika (np. przy obsłudze korespondencji, w procesie obsługi Klienta czy zapewniającym funkcjonowanie strony internetowej i skrzynki e-mail),
c) podmiotom obsługującym nasze systemy teleinformatyczne lub udostępniającym nam narzędzia teleinformatyczne i usługi hostingowe,
d) podmiotom świadczącym nam pomoc prawną, podatkową, rachunkową,
e) podmiotom realizującym na naszą rzecz kampanie marketingowe lub sprzedażowe,
f) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
g) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) – m. in. w celu dokonania zwrotów, realizacji zawartych umów lub w celu zapewnienia działania naszych usług,
h) podmiotom nabywającym wierzytelności – w razie nieopłacenia przez Użytkownika należności w terminie,
i) przy przenoszeniu numeru abonenckiego do sieci naszego dostawcy usług telekomunikacyjnych. W takim przypadku dane Użytkownika nasz dostawca usług (Operator) przekazuje Prezesowi UKE – w związku z działaniem systemu umożliwiającego operatorom rozpoznawanie, w której sieci działa dany numer telefonu,
j) przy zawieraniu umowy: Związkowi Banków Polskich – w celu sprawdzenia za pośrednictwem naszego dostawcy usług (Operatora), czy dokument tożsamości Użytkownika nie został zgłoszony do Systemu Dokumentów Zastrzeżonych,
k) w okresie korzystania z użyczonych kart sim nasz dostawca usług telekomunikacyjnych (Operator) przekazuje standardowe informacje techniczne (o numerze telefonu lub zakończeniu sieci, z którego Użytkownik wykonuje połączenia) do innych operatorów telekomunikacyjnych lub bezpośrednio do podmiotów, z którymi Użytkownik się łączy, w celu wykonania połączenia lub transmisji komunikatów,
l) organom nadzorującym przestrzeganie prawa, organom regulacyjnym i innym organom administracji publicznej.
Dane osobowe przekazujemy podmiotom trzecim wyłącznie gdy zezwalają nam na to przepisy prawa i tylko w takim zakresie, w jakim jest to rzeczywiście niezbędne do osiągnięcia wyżej określonych celów.
VIII.) Czy udostępnione dane trafią poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) ?
Obecnie nie przekazujemy danych osobowych poza EOG (obszar obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię). Może się okazać, że w czasie trwania umowy użyczenia kart sim nasz dostawca usług telekomunikacyjnych (Operator) poinformuje nas o konieczności przekazania danych poza EOG – wyłącznie w zakresie, na jaki pozwalać będzie mu na to obowiązujące prawo. Aktualna informacja o tym, czy i w jaki sposób nasz dostawca usług telekomunikacyjnych przekazuje dane poza EOG, znajduje się na oficjalnej stronie internetowej Operatora.
IX.) Automatyczne podejmowanie decyzji
Możemy dokonywać automatycznego podejmowania decyzji mających istotny skutek dla Użytkownika w następujących sytuacjach:
1) w ramach warunków umownych (określonych np. w obowiązujących regulaminach Operatorów) możemy określić, że osiągnięcie lub przekroczenie wskazanych przez nas lub naszego dostawcę usług telekomunikacyjnych (Operatora) progów lub limitów (np. wysłanych wiadomości, połączeń, transferu danych) może spowodować określone konsekwencje (np. zawieszenie działania usługi lub jej działanie na innych zasadach). Jeśli systemy informatyczne odnotują osiągnięcie lub przekroczenie wyznaczonych przez nas i/lub Operatora progów lub limitów, automatycznie zostanie zastosowane rozwiązanie określone w umowie i regulaminie.
2) w celu wykrywania nadużyć przy korzystaniu z usług i reagowania na nie podejmujemy w oparciu o informację przekazaną przez naszego dostawcę usług telekomunikacyjnych (Operatora) automatyczne decyzje o uznaniu określonego nietypowego ruchu telekomunikacyjnego (np. krótkich połączeń wykonywanych z dużą częstotliwością z tego samego numeru) za niezgodny z regulaminem i stanowiący tzw. nadużycie telekomunikacyjne. W konsekwencji sami lub na wniosek naszego dostawcy usług telekomunikacyjnych (Operatora) ograniczamy taki ruch lub blokujemy numery wywołujące taki ruch. Użytkownik może zakwestionować taką decyzję, wówczas sprawa będzie rozpatrywana przez Użyczającego przy udziale przedstawiciela Operatora.
3) w przypadku gdy Użytkownik zalega z zapłatą, możemy automatycznie podjąć decyzję o ograniczeniu lub o uniemożliwieniu korzystania z udostępnionych usług. Na tę decyzję będą miały wpływ m. in. wysokość i okres zadłużenia oraz dotychczasowa historia płatnicza.
Podjęcie automatycznej decyzji odbywa się w oparciu o informacje o połączeniach telekomunikacyjnych w sieci Operatora oraz o dotychczas zaobserwowanych przypadkach nadużyć zgodnie z obowiązującą umową użyczenia kart sim i Regulaminami Operatora.
X.) Dane transmisyjne, o lokalizacji i dostęp do danych z dekoderów
Wraz z dostawcą usług telekomunikacyjnych (Operatorem) przetwarzamy dane transmisyjne (o połączeniach) i dane o lokalizacji (o położeniu urządzenia).
Dane transmisyjne są przetwarzane w celu:
1) wykonania umowy użyczenia kart sim, w tym realizacji połączeń, zapewnienia ich jakości, naliczania opłat za świadczone usługi oraz w celu rozpatrywania reklamacji,
2) zarządzania ruchem w sieci telekomunikacyjnej oraz rozliczeń z operatorami,
3) wykrywania nadużyć i zapobiegania im oraz zapewnienia bezpieczeństwa sieci i usług,
4) ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń,
5) przechowywania na potrzeby przyszłych postępowań uprawnionych organów (w okresie obowiązywania umowy, a po jej zakończeniu w okresie dochodzenia roszczeń lub wykonywania obowiązków spoczywających na Użyczającym z mocy prawa,
6) marketingu bezpośredniego (o ile udzielą Państwo na to odrębnej dodatkowej zgody).
Danymi transmisyjnymi są dane o sposobie korzystania z usług telekomunikacyjnych i z sieci Operatora, w szczególności o tym, kiedy, jak często i w jaki sposób Użytkownik korzysta:
1) z połączeń głosowych i wiadomości tekstowych, w tym o liczbie połączeń i wiadomości wychodzących, przychodzących, o ich typie (np. krajowe, międzynarodowe, w roamingu), o czasie trwania połączeń i o numerach, z którymi się komunikowano,
2) z dostępu do internetu, w tym o czasie trwania sesji internetowych i ilości transferowanych danych, o adresach odwiedzanych stron internetowych i aktywnościach na tych stronach, o rodzaju używanej technologii (np. 3G, 4G) czy urządzenia końcowego (np. o modelu telefonu lub modemu, używanym systemie operacyjnym), o udostępnianiu internetu za pomocą telefonu (tethering). Dane transmisyjne możemy wykorzystywać lub przechowywać przez czas trwania umowy, a po jej zakończeniu – w okresie dochodzenia roszczeń lub wykonywania innych zadań wynikających z przepisów prawa.
Dane o lokalizacji (czyli dane wskazujące położenie urządzenia telekomunikacyjnego, pochodzące z sieci telekomunikacyjnej) przetwarzamy w celu:
1) wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
2) świadczenia usług dodatkowych, gdy dane te są niezbędne do ich świadczenia (o ile Użytkownik udzieli na to dodatkowej zgody).
Dane o lokalizacji są przetwarzane zawsze, gdy Użytkownik wykona połączenie z numerem alarmowym. Dane te dostawca usług (Operator) przekazuje Prezesowi UKE, prowadzącemu system teleinformatyczny służący do gromadzenia i udostępniania danych centrom pomocy ratunkowej i służbom powołanym do niesienia pomocy. Dane transmisyjne i o lokalizacji po ich całkowitej anonimizacji (to znaczy bez informacji, do którego Użytkownika się odnoszą) dostawca usług (Operator ) może przetwarzać na potrzeby statystyk, analiz dotyczących efektywności i rozbudowy swojej sieci, zarządzania ruchem czy badań dotyczących przemieszczania się grup ludności między określonymi punktami jego sieci.
XII.) Jakie prawa przysługują Użytkownikom, których dane są przetwarzane ?
Użytkownik (osoba fizyczna) może w zakresie swoich danych osobowych złożyć wniosek o:
1) sprostowanie (poprawienie/zaktualizowanie) nieprawidłowych danych;
2) cofnięcie zgody na przetwarzanie gdy dane Użytkownika są przetwarzane tylko na podstawie udzielonej przez niego zgody i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;
3) usunięcie danych (prawo do bycia zapomnianym) gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub
- Użytkownik wycofa swoją zgodę na przetwarzanie danych a Użyczający nie ma innej podstawy prawnej ich przetwarzania lub
- były przetwarzane niezgodnie z prawem lub
- Użytkownik zgłosi sprzeciw wobec ich przetwarzania i nie występują prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania nadrzędne wobec interesów, praw i wolności Użytkownika lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
4) ograniczenie przetwarzania (wstrzymanie operacji na danych) gdy:
- Użytkownik kwestionuje prawidłowość danych (na okres pozwalający Użyczającemu sprawdzić prawidłowość tych danych lub
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem a Użytkownik sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania lub
- Użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania (do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Użyczającego są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu Użytkownika) lub
- Użyczający nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania ale są one potrzebne Użytkownikowi do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
5) dostęp do danych (o informację o przetwarzanych danych oraz o kopię danych);
6) przeniesienie danych (w ustrukturalizowanym powszechnie używanym formacie) do innego administratora danych lub do Użytkownika - w zakresie określonym w art. 20 RODO.
XIII.) Prawo sprzeciwu
Niezależnie od praw wymienionych wyżej Użytkownik może w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych na potrzeby marketingu bezpośredniego (szczególnie gdy są profilowane dla tego celu). Po przyjęciu wniosku w tej sprawie jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu. Użytkownik może w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych także dla innych celów (szczególnie gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację Użytkownika). W takich przypadkach, po rozpatrzeniu wniosku, nie będziemy mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem w zakresie wskazanego celu, chyba że wykażemy, iż istnieją:
1) ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec interesów, praw i wolności Użytkownika lub
2) podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
XIV.) Z wyżej wymienionych praw Użytkownik może skorzystać zawsze, składając osobiście lub przesyłając pisemny wniosek na adres korespondencyjny Użyczającego: Biuro Obsługi Klienta - Media No Limit, 37-100 Łańcut, ul. Generała Bema 2 lub za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected]
Aby mieć pewność, że zgłaszająca osoba jest uprawniona do złożenia wniosku, możemy prosić o podanie dodatkowych informacji pozwalających na uwierzytelnienie (np. indywidualnego numeru Użytkownika, nr Pesel, itp.). Zakresy przysługujących praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów prawa. To, z którego uprawnienia może Użytkownik skorzystać, zależeć będzie m. in. od podstawy prawnej wykorzystywania przez nas danych oraz od celu ich przetwarzania.
XV.) Skarga
Użytkownik ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) jeżeli uważa, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy prawa.
XVI.) Co to są Pliki cookies ?
W ograniczonym zakresie Administrator może zbierać dane automatycznie za pośrednictwem plików cookies (dalej cookies lub ciasteczka). Cookies to niewielkie pliki tekstowe zawierające dane informatyczne, które pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie stron serwera. Ciasteczka są przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników (są zapisywane na komputerze lub innym urządzeniu mobilnym Użytkownika w czasie korzystania przez niego z serwisów internetowych). Pliki cookies nie mają na celu gromadzenia danych osobowych oraz nie służą do identyfikacji Użytkownika. Ciasteczka dostarczają informacji o aktywności Użytkownika (co go interesowało, jak dostosował sobie strony internetowe do własnych potrzeb) oraz ważnych danych z urządzenia i przeglądarki Użytkownika (ułatwiających korzystanie z pełnej funkcjonalności stron internetowych). Za pomocą plików cookies gromadzone są m. in. informacje o adresie IP, typie aktualnie wykorzystywanej przeglądarki, języku, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, czasie i dacie, lokalizacji oraz innych informacji przesyłanych za pośrednictwem formularzy kontaktowych. Kiedy przeglądarka wykorzystywana przez Użytkownika ponownie połączy się ze stroną internetową, ta rozpozna urządzenie i ustawienia Użytkownika. Pliki cookies pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Ciasteczka ułatwiają korzystanie z wcześniej odwiedzanych stron internetowych (maja na celu zwiększenie bezpieczeństwa oraz komfortu użytkowania).
Nasza strona internetowa www.medianolimit.pl używa cookies. W sposób automatyczny zbieramy tylko informacje zawarte w plikach cookies. Bez ciasteczek nie moglibyśmy zagwarantować wysokiego standardu świadczonych usług oraz zapewnić pełnej funkcjonalności naszej strony internetowej. Zebrane dane informatyczne są wykorzystywane jedynie wewnątrz i na potrzeby Administratora.
Na naszej stronie internetowej wykorzystujemy następujące rodzaje plików cookies:
a.) niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, m. in. do:
- utrzymania sesji Użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu,
- zapisania informacji niezbędnych do zakupów internetowych;
b.) służące do zapewnienia bezpieczeństwa, wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania Użytkownika (możliwość logowania);
c.) wydajnościowe, funkcjonalne, reklamowe, które nie są niezbędne do korzystania ze strony internetowej. Tego rodzaju ciasteczka ułatwiają korzystanie i/lub zapewniają pełną funkcjonalność naszej witryny, wykorzystujemy je m. in. do:
- zapamiętania wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizacji interfejsu Użytkownika (np. w zakresie wybranego języka, lokalizacji, rozmiaru czcionki, waluty, wyglądu strony w tym zaprzestania wyświetlania wybranego komunikatu),
- zbierania informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu,
- zapamiętania ostatnio wybranej kategorii,
- przywrócenia ostatnio odwiedzanego widoku przy następnym zalogowaniu,
- przywrócenia ostatniego wyniku wyszukiwania w usługach lub towarach,
- wyświetlenia ostatnio przeglądanych towarów,
- dostosowania katalogu produktów i usług do preferencji i potrzeb Użytkownika,
- tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji Użytkownika.
Administrator może korzystać z usług podmiotów trzecich. Podmioty trzecie mogą wykorzystywać pliki cookies m. in. do: realizacji płatności internetowych, integracji z portalami społecznościowymi, integracji z portalami aukcyjnymi, celów związanych z komunikacją, monitorowania ruchu na stronie internetowej, kontrolowania jak często pokazywana jest użytkownikom wybrana treść, kontrolowania jak często wybierany jest przez użytkowników dany towar lub usługa, ustalania liczby anonimowych użytkowników odwiedzających stronę internetową.
Na naszej stronie internetowej mogą umieszczać reklamy podmioty trzecie (nasi partnerzy). Takie reklamy pochodzące od zewnętrznych dostawców mogą zawierać inne, nie wymienione wyżej rodzaje plików cookies. Ciasteczka wykorzystywane w reklamach podmiotów trzecich podlegają polityce własnej tych podmiotów.
W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczną oraz przepisami prawa wspólnotowego. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analytics, które rejestruje zachowanie każdego Użytkownika na naszej stronie internetowej.
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownik może zarządzać wszystkimi plikami cookies wykorzystywanymi przez Administratora lub podmioty zewnętrzne. Użytkownik może zawsze samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu za ich pośrednictwem. Użytkownik może również w każdej chwili usunąć pliki cookies. Wszystkie zmiany Użytkownik może wprowadzić za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. W szczególności Użytkownik może zablokować automatyczną obsługę plików cookies lub wymusić informowanie o każdorazowym przesłaniu pliku cookies na urządzenie Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwościach i sposobach obsługi ciasteczek dostępne są w ustawieniach oprogramowania (w przeglądarce internetowej z której korzysta Użytkownik).
Przykładowe opcje zmian ustawień w popularnych przeglądarkach:
- Mozilla Firefox www.support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
- Internet Explorer www.support.microsoft.com/kb/278835/pl
- Google www.support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
- Instrukcja zarządzania plikami cookies www.allaboutcookies.org/manage-cookies
Ograniczenie stosowania plików cookies może uniemożliwić lub utrudnić poprawne działanie strony internetowej Administratora (ograniczenie lub brak niektórych funkcjonalności).
XVII.) Postanowienia końcowe
Użyczający zastrzega możliwość zmiany niniejszej Klauzuli Informacyjnej (Polityki Prywatności) w przypadku zmiany sposobów, celów lub podstaw prawnych przetwarzania danych osobowych. Jeżeli jakiekolwiek postanowienia prezentowanej Polityki Prywatności nie są jasne lub budzą wątpliwości, przed wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych lub wykorzystywanie danych informatycznych (cookies), prosimy o kontakt za pośrednictwem adresu e-mail: [email protected] lub na numer telefonu 573 449 448 lub na adres korespondencyjny: Biuro Obsługi Klientów Media No Limit, 37-100 Łańcut, ul. Generała Bema 2. Zapraszamy również do odwiedzenia naszego biura, które jest czynne pod w/w adresem od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Niniejszym potwierdzam zapoznanie się z Klauzulą Informacyjną oraz akceptuję przedstawione zasady przetwarzania moich danych osobowych i wykorzystywania danych informatycznych (pliki cookies)